Sabtu, 17 Oktober 2009

LUAHAN HATI CINTA

cinta,
satu perkataan yang ajaib,
menjadikan diri di ambang kebahagian,
dalam meniti hari-hari yang datang...

tanpa cinta,
kebahagian itu hilang

tanpa cinta,
kebahagian itu muncul,

tanpa cinta
sengsara yang datang...

milik siapakah cinta itu...

14 ulasan:

  1. emm? ada plak blog ni ek...hihi

    BalasPadam
  2. haha
    ada ye blog ni
    lupe delete ke apa

    BalasPadam
  3. hihi...funny bila jmpe ni...

    BalasPadam
  4. aik btol2 ade rupanye.. heheh

    BalasPadam
  5. haha memang ada rupanya..baru je lepas habis baca novel "kau laksana bulan" :DD hehe

    BalasPadam
  6. hahha..saya pun baru lps baca novel kau laksana bulan.dlm tuh ada mention tinta asmara blog.terus buka ingtkan xde..rupa2nya ada :)

    BalasPadam
  7. saya baru lps tgk drama kau laksana bulan..saje try carik blog ni..rupanye ade ye..

    BalasPadam
  8. bagaikan mimpi,
    kewujudannya ada,
    andai ada bakat teruskan,
    kata pujangga menambat hati,
    mengubat hati yang lara,
    mengukir senyuman yang indah...

    BalasPadam
  9. wah! betul2 ada la..ingt kan dlm novel je...hahaa...cm klaka je....so sweet!!

    BalasPadam
  10. biar betol!!!
    ishh...
    ade btl rupanya blog nie...
    dah la da angau gila ngan novel n cite kau laksana bulan...
    jgn jdi eizlan sudahh...hehe:P

    BalasPadam
  11. Hahaha. jumpa jugak aku dengan belog ni!

    BalasPadam
  12. ade ek rupanya blog ni! hehe...novel 'kau laksana bulan' yg ada mention blog ni...'si razif' punya! spe punya blog ni sebenarnya...ke tipu je??

    BalasPadam